Meest gestelde vragen

Scheepsbouwkade 4-6
1033 WM Amsterdam
(ook te herkennen als het NDSM Café)

Het NDSM Theater is op loopafstand van de NDSM Pont, die u kunt gebruiken vanaf Amsterdam Centraal

Er is helaas geen garderobe in het NDSM theater. Wij raden daarom aan om geen dierbare/waardevolle spullen mee te nemen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal.

Parkeren kan tegen betaling in de buurt van het theater op geldige parkeerplekken. Als u zekerheid wil voor een plek, raden wij aan om te parkeren bij Parking Center Oosterdok. Dit is op loopafstand van de pont die naar het NDSM Theater gaat.

Vanaf 19:00 bent u van harte welkom bij het NDSM Theater. Om 20:00 begint de voorstelling.

De voorstelling duurt anderhalf uur en zal vervolgd worden door een nagesprek mat Mohamed Teeri, de persoon waarop deze voorstelling gebaseerd is. Het is niet vereist om bij het nagesprek te blijven.

De voorstelling zal rond 21:30 afgelopen zijn. Wilt u het nagesprek volgen? Dan zult u rond 22:00-22:15 klaar zijn
Wanneer de voorstelling bezig is, kunt u niet meer naar binnen komen. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om op tijd te zijn.
Dat kan zeker! Voor en na de voorstelling kunt u in het NDSM Café, verbonden aan het theater, een drankje drinken.
Klopt, elke voorstelling heeft een nagesprek.
Dat hoeft niet, na de voorstelling kunt u vertrekken. Maar wij raden het wel aan omdat het een bijzondere mogelijkheid is om vragen te stellen over dit mooie verhaal.

Voor iedereen die kaarten heeft gekocht voor Gevangenis Dialogen 3, zijn de kaarten omgezet naar een corresponderende datum voor de nieuwe Gevangenis Monologen 3. Hierbij hebben wij meerdere mails gestuurd en de mogelijkheid gegeven voor omzetten of restitueren. Weet u niet op welke datum uw kaart valt, of wilt u de kaart(en) omzetten naar een andere datum of restitueren? Neem dan contact op met jerom@ideefixfilm.com.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is om niet gebruik te kunnen hebben gemaakt van een actie. Wij doen ons best om de acties via alle kanalen duidelijk te maken, maar kunnen geen verantwoording nemen voor het missen of niet gebruiken van de kortingscode. Daarom kunnen wij helaas geen compensatie aanbieden voor een gemiste actie.
Bij de aankoop van kaarten is het mogelijk om een klein bedrag extra te betalen voor restitutie bescherming. Indien u voor deze optie gekozen heeft, kunt u een restitutie krijgen.